Tuesday, April 30, 2013

အစိမ်းရင့်ရောင် ပန်းချီကားတစ်ချပ်




ဒီနေ့ ကျွန်မချစ်သူရဲ့မွေးနေ့လေးပါ .. ညကတည်းက ချစ်သူဆီ Birthday wish message လေးပို့ .. ချစ်သူနဲ့ တူတူဘုရားတက်ဖို့ချိန်းဆိုထားမှုရဲ့ စိတ်လှုပ်ရှားမှုဟာ ကျွန်မကို တစ်ညလုံးအိပ်မရအောင် နှိပ်စက်နေခဲ့ပါတယ်။ ဒါနဲ့ မနက် 5.30 လောက်ကျတော့ ဆက်အိပ်မရတော့တာနဲ့ ရေမိုးချိုး .. အဝတ်အစားလဲပြီး ချစ်သူရဲ့ မနက်ကျရင်နှိုးပေးနော်ဆိုတဲ့စကားလေးကြောင့်ပဲ ကျွန်မချစ်သူဆီဖုန်းခေါ်လိုက်ပါတယ် .. 

“ဟော .. ကံကောင်းချင်တော့ ဖုန်းက ဆက်သွယ်မှုဧရိယာပြင်ပ”ဆိုတဲ့ ပြန်ဖြေသံမဟုတ်တော့ ဝမ်းသာသွားပါတယ် .. တစ်ခါခေါ် မကိုင် .. ဒုတိယတစ်ကြိမ်ထပ်ခေါ် .. တတိယတစ်ကြိမ် ခေါ် .. နောက်ဆုံးတစ်ကြိမ်မှာ ပြန်ဖြေသွားတာက “လူကြီးမင်းခေါ်ဆိုသော ဖုန်းမှာမအားသေးပါရှင်တဲ့” .. 

ဒါနဲ့ ကျွန်မလည်း ချစ်သူဘုရားကိုတော့ချိန်းဆိုထားတဲ့ 7း00 နာရီမှာ ရောက်နေမှာပါပဲဆိုတဲ့အတွေးနဲ့ပဲ ထွက်လာလိုက်ပါတယ် .. ကားပေါ်ရောက်တော့ ချစ်သူဆီ “သွားနေပြီနော်” ဆိုတဲ့ Msg လေးပို့ပြီး ရင်ခုန်လှုပ်ရှားမှုတွေနဲ့ပဲ အရှေ့ဘက်မုခ်ဘုရားအောက်ခြေကိုရောက်လာပါတယ် .. ချစ်သူကိုရှာတော့မတွေ့တာနဲ့ “အော် .. သူအပေါ်ဘက်မှာ စောင့်နေတာဖြစ်မယ်”ဆိုတဲ့အတွေးနဲ့ ဘုရားရင်ပြင်တော်ပေါ်ကိုတက်လာပါတယ် …

ပန်းဆိုင်မှာ ချစ်သူအတွက် ပန်းသက်စေ့ကပ်ပေးဖို့ နှင်းဆီ(၂၄)ပွင့်နဲ့ အောင်သပြေတွေဝယ်ရင်း ချစ်သူဆီ ဖုန်းလှမ်းခေါ်လိုက်တော့ “ဆောရီး .. သူ အိပ်ပျော်နေတာတဲ့” .. ဒါနဲ့ ကျွန်မလည်းသူအိပ်ရေးပျက်ပြီးနေမကောင်းထပ်ဖြစ်မှာစိုးလို့ ဒါဆိုလည်း နားလိုက်ပါလေ … တစ်ယောက်တည်းပဲဘုရားပန်းကပ်ဆုတောင်းလိုက်တော့မယ်လေ … လို့ ပြောလိုက်တော့ ချစ်သူဆီက “ဟာ .. လာမှာပေါ့ကွ .. စောင့်နေပါကွာ”ဆိုတဲ့ ကြားချင်တဲ့စကားမျိုးတော့မဟုတ်ခဲ့ပါဘူး .. “အင်း .. အင်း ဒါဆိုလည်းပြီးရောလေ” တဲ့ .. ကျွန်မ ဝမ်းနည်းသွားပါတယ် .. ဖုန်းပြောနေရင်းနဲ့ အပေါ်ဘက်လှေကားထိပ်နားကို လှမ်းကြည့်လိုက်တော့ ချစ်သူနဲ့တူသော လူတစ်ယောက်နောက်ကျောလေးကို မြင်လိုက်တော့ .. “အော် … သူငါ့ကို စနေတာပါလား”ဆိုပြီး ဝမ်းသာသွားတယ် .. ဘုရားပန်းဖိုးရှင်းအပေါ်ဘက်တက် .. လှေကားထိပ်မှာ မသိသလို လုပ်ပြီး .. ချစ်သူ ကိုရှာမိပါတယ် .. သူ့ရဲ့ အံ့သြအောင်လုပ်မှုက ကျွန်မတစ်ကယ်ကို ဝမ်းသာအံ့သြရပါတယ်ဆိုတဲ့ အတွေးနဲ့ပေါ့ .. 

ကျွန်မအတွေးအမြင်တွေ အနည်းငယ်လွဲချော်သွားခဲ့ပါတယ် .. ကျွန်မချစ်သူမဟုတ်ပါဘူး .. သူ့ကောင်မလေးကိုစောင့်နေရှာတဲ့ ကောင်မလေးတစ်ယောက်ရဲ့ချစ်သူပါ … ဒါနဲ့ ကျွန်မ ချစ်သူနဲ့ကျွန်မရဲ့ နေ့နံတူ ထောင့်မှာ ပန်း၊ ဆီမီး၊ ရေချမ်းတွေသက်စေ့ကပ် .. ချစ်သူဘဝလေးပျော်ရွှင်ငြိမ်းချမ်းပါစေ”ဆိုတဲ့ ဆုတောင်းခြင်းတွေနဲ့ပေါ့ .. ဘုရားရှိခိုးပြီး ဘုရားဘက်စုံပြုပြင်မွမ်းမံရေးအလှူခံဌာနမှာ ကျွန်မချစ်သူနာမည်လေး ရွတ်ပြပြီး အလှူငွေထည့်တော့ ဂေါပကလူကြီးတွေက “သမီး .. နာမည်လေးထည့်အုံးမလား”တဲ့ .. ဟင့်အင်း ကျွန်မနာမည်မထည့်ချင်ပါဘူး .. ချစ်သူမွေးနေ့အတွက် သီးသန့် လှူပေးတာမို့လို့လေ .. ပြီးတာနဲ့ အောင်မြေမှာ ဘုရားရှိခိုးရင်း ကျွန်မချစ်သူ ကျွန်မကိုနောက်နေတာဆိုတဲ့ အတွေးနဲ့ ကျွန်မနာရီဝက်လောက်ထိုင်စောင့်နေခဲ့ပါတယ် … 8.30 အချိန်လောက်မှာ ကျွန်မ ရင်တွေပူလာပါပြီ … ချစ်သူရဲ့ အလေးအနက်မထားမှုတွေက ကျွန်မကို ပူလောင်ခါးသက်စေမှန်းသတိထားမိလာပါပြီ .. ထွက်ကျလာချင်နေတဲ့ မျက်ရည်တွေကိုကျွန်မထိန်းရင်း ကျွန်မပြန်ဖို့ထလိုက်ပါတယ် ..

လှေကားကဆင်းရင်းနဲ့ ကျွန်မချစ်သူ အောက်ဘက်မှာစောင့်ပြီးကျွန်မကို အံ့သြအောင်လုပ်မှာပါလားဆိုတဲ့ မဖြစ်နိုင်သော အတွေးကိုလည်း ကျွန်မအဆုံးမသတ်နိုင်ခဲ့ပြန်ပါဘူး .. ဘုရားအောက်ခြေနားရောက်တော့ ချစ်သူအတွက် ငှက်(၂၄)ကောင် သက်စေ့လွှတ်ပေးရင်း သူတစ်နေရာကများကြည့်နေတာလားဆိုတဲ့ မိုက်မဲတဲ့အတွေး တွေးမိဆဲပါ .. နောက်ဆုံးမှာတော့ “တော်လောက်ပြီ ..မဖြစ်နိုင်တာတွေ တွေးတွေးပြီး ကိုယ့်ကိုကိုယ်လိမ်နေတာ တွေကို ရပ်တော့”လို့ အားပြန်တင်းပြီး ချစ်သူရဲ့ ကျွန်မအပေါ် အလေးအနက်မထားမှု .. ချစ်သူရဲ့စိမ်းကားမှုတွေကို ခံနိုင်ရည်ရှိဖို့အချိန်အတိုင်းအတာ တစ်ခုတော့ယူဖို့ ကျွန်မ ကြိုးစားရအုံးမှာပါလို့ ထိန်းမရတော့တဲ့ မျက်ရည်တွေကျရင်း ကျွန်မအားတင်းရင်းနဲ့ပဲ ……………
 
 


စာချစ်သူများကို အစဉ်လေးစားစွာဖြင့်
မိုးညချမ်း
2.12.2010 (11း00)AM

7 comments:

  1. အၾကင္နာတရားေတြနဲ႕ ျပည့္ေနေသာ ရင္ခြင္မွာသာ ခို၀င္နားစက္ပါ။

    ReplyDelete
  2. အန္တီေလးေမခင္May 1, 2013 at 2:47 PM

    မိုးညေလး
    ၀တၳဳထဲမွာပဲေနာ္....
    အၿပင္မွာအဲလိုဆိုေကာင္ဘူး...
    အထက္ကကိုမင္းဧရာေၿပာသလိုပဲအၿပင္မွာ
    အႀကင္နာတရားေတြနဲ.ၿပည္.ေနေသာ ရင္ခြင္မွာသာခို၀င္နားစက္ကြယ္။

    ReplyDelete
  3. အင္းေပါ႔ေနာ္
    အေပၚကကြန္မက္လုိတာပါပဲ ေရးခ်င္

    ReplyDelete
  4. အလည္ေ၇ာက္ပါတယ္
    စာေတြဖတ္သြားတယ္။
    အဆင္ေၿပပါေစဗ်ာ။

    ReplyDelete
  5. မိုးညေရ အဆင္ေ့ပပါေစကြာေနာ္

    ReplyDelete
  6. ဟူးအဆင္ေၿပပါေစညေလးမိုးညေရ။

    ReplyDelete

တစ်ကယ်တော့ အိပ်မက်ဆိုတာ? အပိုင်း (၁)

  တိုးတိတ်တဲ့ခြေလှမ်း တဖြည်းဖြည်းနဲ့ ဝေးသွားခဲ့တာ နာရီဆိုတာမရှိ … စက္ကန့်ဆိုတာမရှိ သက်မဲ့ချစ်ခြင်းတရားတွေကို ဖမ်းဆုပ်ဖို့ မဝံ့ရဲမှတေ...