Tuesday, September 9, 2014

လူတွေမသိတဲ့ ကျွန်မအကြောင်း



*ကျွန်မ ဘာကြောင့် မာနတွေ ခဝါမချပါလိမ့်?
ကျွန်မရဲ့ သိမ်ငယ်မှုတွေ လူသိမှာစိုးလို့ပါ …

*ကျွန်မ ဘာကြောင့် လိုအပ်တာထက် ပိုပျော်နေတတ်ပါလိမ့်?
ကျွန်မရဲ့ အထီးကျန်မှုတွေ လူသိမှာစိုးလို့ပါ …

*ကျွန်မ ဘာကြောင့် လိုအပ်တာထက် ပိုရင့်ကျက်သယောင်ဖြစ်နေပါလိမ့်?
ကျွန်မရဲ့ ဝမ်းနည်းနာကျင်မှုတွေနဲ့ ကြီးပြင်းခဲ့ရတာကို လူတွေသိမှာစိုးလို့ပါ …

*ကျွန်မ ဘာကြောင့် လိုအပ်တာထက် ပိုပြီးခွန်အားစိုက်ထုတ် ကြိုးစားနေမိပါလိမ့်?
တစ်နေ့နေ့ လူတွေရှေ့မှာ မော်ကြွားနိုင်ဖို့ပါ …

*ကျွန်မ ဘာကြောင့် တစ်ယောက်တည်းကြိတ်မှိတ် ခံစားနေပါလိမ့်?
ကျွန်မရဲ့ အားနည်းချက်တွေ လူတွေသိမှာစိုးလို့ပါ …

*ကျွန်မ ဘာကြောင့် လူတွေကို အကောင်းမြင်နားလည်ပေးတတ်နေပါလိမ့်?
မေတ္တာတရားဆိုတဲ့အရာကို အခြားသူတွေထက် ကျွန်မကောင်းကောင်းနားလည်နေလို့ပါ …

*ကျွန်မ ဘာကြောင့် လူတွေနဲ့ပတ်သက်လို့ စိုးရိမ်စိတ်ကြီးမားနေပါလိမ့်?
ခံရတာများလွန်းခဲ့တဲ့အတွက် ကြောက်စိတ်တွေဝင်လာခဲ့မိလို့ပါ …

စာချစ်သူများကို အစဉ်လေးစားစွာဖြင့်
မိုးညချမ်း
9.9.2014 (2:29 p.m)

8 comments:

  1. လူေတြမသိတဲ့ က်မအေၾကာင္းေလး သိတဲ့သူေတာ့ ရွိမွာေပါ့ေနာ္ ... :P
    ဘေလာ့ေလးေတြ ျပန္ေ၀ဆာလာလို႔ ၀မ္းသာတယ္ မိုးညေရ... ♥♥♥

    ReplyDelete
  2. ဒီလိူဘ၀တူေတြရွိေနပါေသးတယ္ မိုးညေလးေရ

    ReplyDelete
  3. ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေရးျဖစ္တင္ျဖစ္သြားတာကိုပဲ ေက်းဇူးပါ ညီမေလး...။

    ReplyDelete
  4. မိုးည ေက်းဇူးပါ ေနာက္တစ္ခါလည္း တဂ္ပရေစေနာ္.. :P
    စိတ္ရဲ႕ ထြက္ေပါက္အျဖစ္နဲ႕ ခံစားသမွ်ကို စာအျဖစ္ ခ်ေရးတာလည္း .. ကိုယ့္အတြက္ေရာ ဖတ္မိသူ အတြက္ပါ အက်ိဳး ရွိေစပါတယ္..
    ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဖိုက္တင္း... We are together.. :)

    ReplyDelete
  5. ေရးပါညီမေလး ..စာျပန္ေရးပါ ..စာေပဆိုတာ မိတ္ေဆြတဦးပါဘဲ...

    ReplyDelete
  6. ဘာေၾကာင့္ တစ္ေယာက္တည္းႀကိတ္မွိတ္ ခံစားေနပါလိမ့္?
    ကၽြန္မရဲ႕ အားနည္းခ်က္ေတြ လူေတြသိမွာစိုးလို႔ပါ .....................တူတူပါပဲမုိးညေလးေရ
    စာေတြအျမဲျပန္ေရးပါလုိ႔

    ReplyDelete
  7. ကိုယ္ပုိင္ခံစားခ်က္တစ္ခုကို ကဗ်ာတစ္ပုဒ္အျဖစ္ ေဖာ္ၾကဴးသြားတာ အရမ္းကိုေကာင္းပါတယ္ ...
    ေနာက္လဲ ေရးပါအံုးေနာ္ ...
    အားေပးေနပါတယ္ ... ^_^
    ေသာ္ဇင္(Rocky Parker)

    ReplyDelete
  8. ေဆြေလးမြန္September 10, 2014 at 11:52 AM

    ကဗ်ာေလးမွာပါတဲ႕ အေတြးေလးေတြတူတယ္..

    ReplyDelete

တစ်ကယ်တော့ အိပ်မက်ဆိုတာ? အပိုင်း (၁)

  တိုးတိတ်တဲ့ခြေလှမ်း တဖြည်းဖြည်းနဲ့ ဝေးသွားခဲ့တာ နာရီဆိုတာမရှိ … စက္ကန့်ဆိုတာမရှိ သက်မဲ့ချစ်ခြင်းတရားတွေကို ဖမ်းဆုပ်ဖို့ မဝံ့ရဲမှတေ...