Monday, July 9, 2012

အကြောင်းပြချက်မရှိ



*ဝမ်းနည်းအားငယ်ချိန်တွေဆို
အားပေးနှစ်သိမ့်တတ်တဲ့
ကျွန်မရဲ့ချစ်သူ …။

*စိတ်ဓါတ်ကျစိတ်ပျက်နေချိန်တွေဆို
ခွန်အားတွေပေးတတ်တဲ့
ကျွန်မရဲ့ချစ်သူ …။

*စကားတွေဖောင်ဖွဲ့အောင်ပြောနေချိန်ဆို
ကြည်နူးခြင်းတွေနဲ့ပြုံးပြီးကြည့်နေတတ်တဲ့
ကျွန်မရဲ့ချစ်သူ …။

*စိတ်ကောက်နေချိန်ဆို
မနေတတ်မထိုင်တတ်ချော့မြူတတ်တဲ့
ကျွန်မရဲ့ချစ်သူ …။

*ဖြစ်ချင်တဲ့ စိတ်ကူးဆန္ဒတွေကို
အမြဲဖြစ်မြောက်အောင် ဖြည့်ဆည်းပေးတတ်တဲ့
ကျွန်မရဲ့ချစ်သူ …။

*အားလုံးရဲ့အဆုံးသတ်မှာ
အကြောင်းပြချက်မရှိ ထားသွားခဲ့သူ
ကျွန်မရဲ့ချစ်သူ …။

*ထိုသို့ ထိုပုံမည်သော ချစ်သူအား
အကြောင်းပြချက်မရှိ ကျွန်မချစ်မိသည် …။


မိုးညချမ်း
9.7.2012(4:15 p.m)

4 comments:

  1. ေၾသာ္ ... အစ္မေရ
    ( cbox မွာေတာ႔ အစ္ကိုလို႔ ေခၚခဲ႔မိသည္ ... ခြင္႔လႊတ္ )
    ရဲေလးရဲ႕ သီခ်င္းလိုပါပဲလား
    " အေၾကာင္းျပခ်က္မရွိ " ေလ
    ဟုတ္ေတာ႔ ဟုတ္ပါတယ္
    တကယ္ခ်စ္မိေတာ႔လည္း
    အေၾကာင္းျပခ်က္မရွိစြာ ခ်စ္မိျပီေပါ႔
    ( Me Too . . . )
    ကဗ်ာေလး အားေပးခဲ႔တယ္ေနာ္
    ကဗ်ာေတြ အမ်ားၾကီးေရးႏိုင္ပါေစ

    ReplyDelete
  2. အရမ္းေကာင္း အရမ္မွန္တဲ့ စာသားေလးေတြပါပဲ

    ReplyDelete
  3. အခ်စ္မွာအေႀကာင္းၿပခ်က္မလိုဘူး။ ႏွလံုးသားပီသတဲ့ ႏွလံုးသားရိွဖို႕ပဲလိုတာပါ။

    ReplyDelete
  4. အခ်စ္မွာအေႀကာင္းၿပခ်က္မလိုဘူး။ ႏွလံုးသားပီသတဲ့ ႏွလံုးသားရိွဖို႕ပဲလိုတာပါ။

    ReplyDelete

တစ်ကယ်တော့ အိပ်မက်ဆိုတာ? အပိုင်း (၁)

  တိုးတိတ်တဲ့ခြေလှမ်း တဖြည်းဖြည်းနဲ့ ဝေးသွားခဲ့တာ နာရီဆိုတာမရှိ … စက္ကန့်ဆိုတာမရှိ သက်မဲ့ချစ်ခြင်းတရားတွေကို ဖမ်းဆုပ်ဖို့ မဝံ့ရဲမှတေ...