Monday, July 16, 2012

Save the Aged (၂)နှစ်ပြည့်မှ ဒုတိယဆု


ကျွန်မတို့ Save the Aged အသင်းကြီးရဲ့ (၂)နှစ်ပြည့် အမှတ်အဖြစ် အသင်းထဲက ကလောင်စွမ်း ရှိသူ မောင်နှမတွေကို ကဗျာ၊ ဆောင်းပါး၊ ဝတ္ထုတို/ရှည်ပြိုင်ပွဲတစ်ခု ကျင်းပပြီး ဂုဏ်ပြုဆုတွေပေးမယ် ဆိုတာနဲ့ ကျွန်မလည်း မကြာခဏဆိုသလို အသင်းရဲ့ website လေးမှာ စာလေးတွေ ရေးဖြစ်နေသူ ဆိုတော့ ကျွန်မကိုယ်တိုင်ဝင်ပြိုင်ချင်တာက တစ်ကြောင်း၊ အသင်းထဲကမောင်နှမတွေက တိုက်တွန်း တာကတစ်ကြောင်းနဲ့ ဝင်ပြိုင်လိုက်တာ ဝတ္ထုတို(ဒုတိယဆု)ဆိုပြီး ရခဲ့ပါတယ် … ကျွန်မရေးသား ဝင်ပြိုင်ဖြစ်ခဲ့တဲ့ ဝတ္ထုလေးကို အမှတ်တရအဖြစ် ပြန်လည်တင်လိုက်တာပါ …

*--------------------------------------------------------*

ဝတ္ထု ဒုတိယဆု( မိုးညချမ်း - “ ရင်ထဲက လက်တွဲဖော် ... သူ ” )



 “ ရင်ထဲက လက်တွဲဖော် .... သူ ”

                ကျွန်မ သူ့အကြောင်းကို မမတစ်ယောက် ပြောပြလို့ ကြားဖူးနေတာတော့ ရက်ပိုင်းလောက်ရှိပါပြီ ..... ဒီနေ့တော့ သူ့ကိုမထင်မှတ်ပဲ Online သုံးရင်းနဲ့ စတင်ခင်မင်ရင်းနှီးခဲ့ရပါတယ် .... သူနဲ့ကျွန်မ Online ပေါ်မှာပဲ ခင်မင်ရင်းနှီးနေခဲ့ပေမယ့် သူနဲ့လက်တွေ့အပြင်မှာ ဆုံဆည်းခဲ့တာကတော့ ၂၀၁၀ ခုနှစ်၊ ဇန်နဝါရီလ(၂၄)ရက် နေ့မှာပါ .... ရွှေသံလွင်ဘိုးဘွားရိပ်သာမှာပေါ့ ...... သူ့အကြောင်းကြားဖူးကတည်းက
သူ့ကိုစိတ်ဝင်စားနေခဲ့တာ ခုလိုသူနဲ့စတင်ခင်မင်ရင်းနှီးခွင့်ရခဲ့တော့ သူ့အပေါ် ကျွန်မချစ်မိခဲ့ပြီလေ ..... သူ့အတွက်ဆို ကျွန်မဘာပဲဖြစ်ဖြစ်လုပ်ပေးမယ်လို့ စိတ်ကူးဆုံးဖြတ်ခဲ့ပါတယ် .... သူဟာ အရမ်းနွေးထွေးလွန်းပြီးဖော်ရွေတယ်လေ .... သူကခိုကိုးရာမဲ့အပစ်ပယ်ခံ သက်ကြီးရွယ်အိုဘိုးဘွားတွေကို မိဘအရင်းသဖွယ် ကူညီစောင့်ရှောက်ချင်တယ်တဲ့... ပြီးတော့ အခြားလူမှုရေးနှင့် လစဉ်လတိုင်းမှာလည်း ပရဟိတလုပ်ငန်းတွေကိုစဉ်ဆက်မပြတ်လုပ်ဆောင်ပြီး လူမှုဖွံ့ဖြိုးမှုနိမ့်ကျတဲ့ပတ်ဝန်းကျင်ကိုလည်း ထိရောက်စွာ အကျိုးပြုချင်တယ်လို့ မထင်မှတ်ပဲ သူ့ရည်ရွယ်ချက်လေးကို သိခဲ့ရတော့ ကျွန်မ လေးစားမိပြီး ပိုချစ်မိပြန်ရော .... ကျွန်မ သူ့ကိုလေးစားချစ်ခင်ပြီး သူ့ရင်ခွင်နွေးနွေးမှာ တစ်ခြားမောင်နှမတွေနဲ့အတူ ခိုလှုံခဲ့ပါတယ် .... ။

                 သူနဲ့အတူ ပရဟိတလုပ်ငန်းတွေကို အခြားလူငယ်မောင်နှမတွေနဲ့ လက်တွဲလုပ်ဆောင် ခဲ့တာ အကြိမ်ပေါင်းလည်း မနည်းတော့ဘူးလေ ... သူ့ရဲ့ကိုယ်စားမိဘတွေကိုလည်း ကျွန်မမိဘတွေလို ချစ်ခင်တယ်။ သူနဲ့အတူ အဘိုးအဘွားတွေဆီသွားလို့ ပီတိတွေလည်း အကြိမ်ကြိမ်စားသုံးခဲ့ရဖူးတယ်လေ .... သူနဲ့အတူ ကျွန်မအပါအဝင် အခြားလူငယ်မောင်နှမတွေ ကိုယ်စားမိဘ အဘိုးအဘွားတွေဆီ သွားကြရင် အဘိုးအဘွားတွေရဲ့ အတိုင်းမသိဝမ်းသာနေတဲ့ မျက်နှာလေးတွေကို မြင်ရပြန်တော့ ကျွန်မရင်ထဲ ပီတိနွေးနွေးလေး ရလိုက်လို့သူ့ကိုပိုချစ်ပြီးလေးစားမိပြန်ရောပေါ့ .... ဒါပေမယ့် ကျွန်မ သူ့အပေါ်တာဝန်မကျေတာတွေ သူနဲ့ကျွန်မတို့ရဲ့ကိုယ်စားမိဘတွေအပေါ် မှားခဲ့တာတွေ ရှိခဲ့ပါတယ် ... သူနဲ့ကျွန်မတို့ရဲ့ ကိုယ်စားမေမေတစ်ယောက်ဖြစ်တဲ့ အဘွားဒေါ်တင်နွဲ့က ဖျားပြီးနေမကောင်းဖြစ်လို့ ကျွန်မဆီဖုန်းဆက်တော့ ကျွန်မနဲ့အတူ အခြားသူငယ်ချင်း(၄)ယောက်နဲ့အတူ ချက်ချင်းသွားဖြစ်ခဲ့ပါတယ် .... အဘွားဆီရောက်တော့ အဘွားကို ဆေးခန်းတွေပြ မုန့်တွေဝယ်ပေးပြီး ပိုက်ဆံအချို့ကန်တော့မယ်လုပ်တော့ “ငါက နင်တို့ကို သတိရလို့ တွေ့ချင်လို့ခေါ်တာ ပိုက်ဆံလိုချင်လို့ ခေါ်တယ်ထင်ရင် ပြန်တော့၊ နောက် ဘယ်တော့မှ မလာခဲ့နဲ့၊ ငါဘာဖြစ်ဖြစ် ဖုန်းမဆက်တော့ဘူးတဲ့” .... ကျွန်မရဲ့အမှားအတွက် ကျွန်မ မျက်ရည်များတောင်ဝဲမိပါတယ် ...သူ့အပေါ်လည်း ကျွန်မအားနာသွားမိပါတယ် .... သူသိပ်ချစ်တဲ့ ကျွန်မနဲ့အတူ အခြားမောင်နှမတွေ သိပ်ချစ်ရတဲ့အမေကို စော်ကားမိလေခြင်းပေါ့ ...။

                      တောင်းပန်ပါတယ် သူရယ် ... ကျွန်မတောင်းပန်ရုံနဲ့ဖြေဖျောက်လို့မရနိုင်တဲ့ကိစ္စမှန်း သိပါတယ်ကွယ် ... နောက်တစ်ခါလည်း ထပ်တူညီသောအမှားမျိုးမကျူးလွန်စေရပါဘူးလို့ သူ့ကိုတောင်းပန်ခဲ့ပေမယ့်လည်း သူနဲ့ကျွန်မဆုံဆည်း ချစ်ခင်ခဲ့တဲ့ သက်တမ်း(၁)နှစ်ပြည့်ကာနီးလေးမှာပဲ သူနဲ့ကျွန်မတို့ရဲ့ ကိုယ်စား မေမေ တစ်ယောက်ဖြစ်တဲ့အဘွားဒေါ်တင်လှအကြောင်းကို သိလိုက်ရတော့ ......... အဲဒီနေ့က သူနဲ့အတူ ပရဟိတအလုပ်တွေကို လက်တွဲလုပ်ဆောင်နေတဲ့ မမတစ်ယောက်ရဲ့ မွေးနေ့လေးပါ .... အဲဒီမမရဲ့ရွှေသံလွင်မှာကျင်းပတဲ့ မွေးနေ့ပွဲလေးကအပြန် အဘွားဆီကို ကိုယ်တိုင်းယူဖို့ သွားရင်းနဲ့ အဘွားမှာ ရင်သားမှာအကြိတ်လိုမျိုးဖြစ်ပြီး  မနေ့တစ်နေ့ကပေါက်ထွက်လို့ပြည်တွေသွေးတွေ ထွက်နေတယ်လို့
အဘွားပြောပြလို့သိရတာနဲ့ ကျွန်မနဲ့အတူ အခြားမောင်နှမ(၂)ယောက်တို့ ဆေးခန်းကို ချက်ချင်းခေါ်သွားပြီးဆေးစစ်ကြည့်တော့ ဆရာဝန်ရဲ့ပြောပြချက်အရ အဘွားက ရင်သားကင်ဆာအဆင့်(၄) … ကံကောင်းတာကအဆုတ်ထိဆဲလ်တွေမပြန့်သေးဘူးလို့ပြောပြတော့ …. ကျွန်မရဲ့နောင်တမျက်ရည်တွေ လုံးဝကို ထိန်းမရတော့ပါဘူး ..... တစ်ကယ်ဆို ကျွန်မဆုံးဖြတ်ထားတဲ့ ဆုံးဖြတ်ချက်စိတ်ကူး ... သူ့ကိုပေးခဲ့တဲ့ ကတိတွေ ကျွန်မလုပ်မပေးနိုင်ခဲ့ပါဘူး ... သူနဲ့အခြားသောမောင်နှမတွေက မွန်မြတ်သောစိတ်ဓါတ်နဲ့ အပြစ် မမြင်ကြပေမယ့် ကျွန်မကအပြောနဲ့အလုပ်နဲ့မညီဘူးဆိုတာကျွန်မကိုယ်တိုင်သိခဲ့နားလည်ခဲ့ရပြီလေ ... ကျွန်မ အသွေးအသားထဲက ထပ်မံတောင်းပန်မိပြန်ပါတယ် ... ကျွန်မအဖြစ်က လူတစ်ယောက်ကိုဒုက္ခတွေကြီးကြီး မားမားပေးလိုက် ပြန်တောင်းပန်လိုက်နဲ့ဖြစ်နေပါရော့လား ....။

                   သူနဲ့အခြားသောမောင်နှမတွေကတော့ နွေးထွေးသောမေတ္တာတွေနဲ့ပဲ ကျွန်မကိုခွင့်လွှတ်နားလည် ပေးခဲ့ကြပါတယ် .... ဒါနဲ့ပဲ အဘွားကိုဆေးရုံတင် ဆေးကုသမှုတွေ လုပ်ပေးလို့အဘွားပြန်လည်ကျန်းမာလာပြီး သုံးလလောက်အကြာမှာပဲ သူနဲ့ ကျွန်မအပါအဝင် အခြားသောမောင်နှမတွေရဲ့ ကိုယ်စားဖေဖေ တစ်ယောက်ဖြစ်တဲ့ အဘိုးဦးသိန်းတစ်ယောက် ၂၀၁၁ ခုနှစ်၊ ဧပြီလ(၂၅)ရက်နေ့မှာ ကွယ်လွန်သွားခဲ့တဲ့အတွက် သူနဲ့ကျွန်မအပါအဝင် အခြားသောမောင်နှမ တွေရော မိသားစုနဲ့ထပ်တူဝမ်းနည်းခဲ့ရပါတယ် ... ဒီလိုနဲ့အဘိုးရဲ့နာရေးရက်လည်မပြီးခင် ဧပြီလ(၃၀) ရက်နေ့မှာပဲ သူ၊ ကျွန်မအပါအဝင် အခြားသောမောင်နှမတွေရဲ့ ကိုယ်စားဖေဖေတစ်ယောက်ဖြစ်တဲ့ အဘိုးဦးကျော်သိန်းကို ထပ်မံဆုံးရှုံးလိုက်ရတော့ အလွန်ကြေကွဲဝမ်းနည်းနေတဲ့ သူနဲ့အခြားမောင်နှမတွေနဲ့ ထပ်တူ မိုးပြိုကျသလိုမျိုး ခံစားမှုကို ကျွန်မလည်းထပ်တူခံစားဝမ်းနည်းကြေကွဲခဲ့ရပါတယ် ... သူ့ရဲ့ ကိုယ်စားဖေဖေတွေကို ဆုံးရှုံးလိုက်ရ ပြီးနောက်မှာ အခြားကိုယ်စားဖေဖေ၊ မေမေတို့ကို ပိုမိုဂရုတစိုက် စောင့်ရှောက်လာရင်းနဲ့ပဲ ၂၀၁၁ ခုနှစ်၊
ဒီဇင်ဘာလ(၁၀)ရက်နေ့မှာပဲ သူနဲ့ကျွန်မအပါအဝင် အခြားသော မောင်နှမတွေရဲ့ ကိုယ်စားမေမေတစ်ယောက်ဖြစ်တဲ့ အဘွားဒေါ်စန်းရီတစ်ယောက် ထပ်မံတိမ်းပါးသွားပြန် ပြီလေ .... ကျွန်မရဲ့စိတ်ထဲတောင် အလွန်တရာ ဝမ်းနည်းကြေကွဲနေတော့ သူ ..... သူဆိုရင်ရော .. အခြား မောင်နှမတွေရော ... ပြောဖွယ်ရာ ဘယ်ရှိတော့မလည်းကွယ် ... အားလုံးရဲ့ရင်ထဲဘယ်လောက်တောင် ထိခိုက် ကြေကွဲနေကြလိမ့်မလည်း ....
“အို ... ကိုယ်စားဖေဖေ၊ မေမေတွေတစ်ယောက်ပြီးတစ်ယောက် သူနဲ့ ကျွန်မအပါအဝင် အခြားသောမောင်နှမတွေကို ခွဲခွာသွားနေလိုက်ကြတာများ ... ကျန်ရစ်သူနဲ့ ချန်ရစ်သူ ဘယ်သူက ပိုပြီးဝမ်းနည်းနေမလည်းကွယ် ... ကိုယ်စားမေမေ အဘွားဒေါ်စန်းရီရဲ့ရုပ်ကလာဘ်ကို မီးသဂြိုဟ်စဉ်က အဘွားရဲ့ခင်ပွန်းဖြစ်သူ ကျွန်မတို့ရဲ့ ကိုယ်စားဖေဖေဖြစ်သူ အဘိုးဦးသန်းမောင်ရဲ့ “ငါလည်း မင်းနောက် လိုက်ခဲ့ရမယ့် တစ်နေ့နီးပါပြီကွာ” ဆိုတဲ့ တီးတိုးရေရွှတ်သံကို ကြားမိလိုက်ရတော့ ကျွန်မရဲ့ရင်ထဲဆို့နင့် ဝမ်းနည်းသွားခဲ့ရပါတယ် ....။

                 ဒီလိုနဲ့ကျွန်မရဲ့ကျန်းမာရေးနဲ့ အခြားအခြားသောကိုယ်ရေးကိုယ်တာကိစ္စတွေနဲ့ သူနဲ့ကျွန်မ အဆက်အသွယ်မပြတ်ခဲ့ပေမယ့် အနည်းငယ်တော့ဝေးကွာခဲ့ပါတယ် ... အရင်လိုသူနဲ့အတူ အစည်းအဝေးတွေ မတက်နိုင် ...လစဉ်ပရဟိတတွေမလိုက်နိုင်ခဲ့ပါဘူး ... လစဉ်အလှူတွေ အစည်းအဝေးတွေရှိတဲ့နေ့တွေဆို သူနဲ့အတူ အခြားသောမောင်နှမတွေနဲ့အတူ ကျွန်မအရမ်းကိုလိုက်ချင်ပေမယ့် အခြားလူမှုရေး၊ ကျန်းမာရေး ကိစ္စတွေကြောင့် ကျွန်မပျက်ကွက်ခဲ့ရပါတယ် ... ခုဆို ခုဆို ကျွန်မသူနဲ့ အချိန်အတိုင်းအတာတစ်ခုအထိ တစ်ကယ်ကိုခွဲခွာကြရတော့မယ် ...။

                        အဆက်အသွယ်တောင်လုပ်လို့ရပါ့မလားလို့ ပူပန်နေခဲ့ရပြီလေ ... ကျန်းမာရေးအခြေအနေ တစ်ဖြည်းဖြည်းချို့ယွင်းလာခဲ့တဲ့ ကျွန်မ ...မနေ့တစ်နေ့ကမှ သိလိုက်ရတဲ့ ကျွန်မရဲ့ဆေးစစ်ချက်အဖြေ ... ကျွန်မ သူနဲ့အတူအခြားသောမောင်နှမတွေကိုပါ အချိန်တစ်ခုအထိ အကြာကြီး ခွဲခွာရမှာပါလား ... သူနဲ့အတူ အခြားမောင်နှမတွေနဲ့အတူ လက်တွဲဆောင်ရွက်ခဲ့ကြတဲ့ ပရဟိတ အလုပ်တွေ ... သူနဲ့အတူ အခြားမောင်နှမတွေကိုရော ကျွန်မကိုပါချစ်တဲ့ ရာသက်ပန်အစောင့်ရှောက်ခံအဘိုးအဘွားတွေ .. ကျွန်မကိုချစ်တဲ့ အခြားမောင်နှမနဲ့အတူ .. သူ ....... မရမ်းချောင်းအနာကြီးရောဂါသည်ဂေဟာက ကျွန်မကိုချစ်တဲ့ အဘိုးအဘွားတွေ ... အခြားပရဟိတ ဂေဟာကိုအတူတူသွားရောက် ကုသိုလ်ယူခဲ့ကြတဲ့ မောင်နှမတွေကို
ကျွန်မလွမ်းနေရအုံးမှာပါ ... ဘယ်တော့မှ မခွဲခွာချင်ခဲ့တဲ့ သူ့ကိုလည်း ကျွန်မအချိန်အတိုင်းအတာတစ်ခုအထိ အဆက်အသွယ်ဖြတ်လို့ ခွဲခွာရတော့မှာ ပေါ့ ... ကျွန်မကို သိပ်ရက်စက်တတ်တဲ့သူလို့ သူရော အခြားမောင်နှမတွေရောသတ်မှတ်ကြတော့မှာလား ဆိုတဲ့ စိုးရိမ်စိတ်ကလည်း ကျွန်မကို ထိတ်လန့်ဝမ်းနည်းစေခဲ့ပါတယ် ...ကျွန်မရဲ့ကူးစက်ရောဂါကြောင့်လည်း ကျွန်မ စိုးရိမ်အားငယ်နေခဲ့ရပြန်ပါတယ်... ဒီလိုအားငယ်ချိန်ဆို ကျွန်မရဲ့ သူနဲ့အခြားမောင်နှမတွေကို သတိရလိုက်တာ ... လွမ်းလိုက်တာ ... ကျွန်မမိဘတွေကလည်း သူ့ကိုအရမ်းချစ်ပေမယ့် ကျွန်မရဲ့ကျန်းမာရေး အခြေအနေကြောင့် သူနဲ့ ခဏတာအဆက်ဖြတ်ဖို့ပြောနေကြပြီလေ.... ဘယ်လိုမှထင်မထားခဲ့တဲ့ ခဏတာ ခွဲခွာခြင်း နေ့ရက်တွေ အတွက် ကျွန်မဘယ်လိုရှင်သန်ရအုံးမှာပါလဲ .... ရက်စက်လိုက်တာ ကံကြမ္မာရယ်လို့ ကျွန်မ အပြစ်ဖွဲ့လို့ မရပေမယ့် ကျွန်မကံကြမ္မာကိုပဲ အပြစ်တင်လိုက်မိပါတယ် ... ။

                  ကျွန်မအလွန်နှစ်သက်သော ပရဟိတအလုပ်တွေ ... ကျွန်မ အလွန်ချစ်ရတဲ့ သူနဲ့ ... အခြားသောမောင်နှမတွေကို အချိန်အကြာကြီး ခွဲခွာရမယ်ဆိုတာအိပ်မက်တောင်မမက်ခဲ့ဖူးပါဘူး ... ခုတော့ ကျွန်မရဲ့ရင်ထဲဘယ်လိုမှဖြေမဆည်နိုင်အောင် ဝမ်းနည်းနေခဲ့ရပါပြီ ... ခုလိုအချိန်အတိုင်းအတာတစ်ခု ခွဲခွာမှုအတွက် ခွင့်လွှတ်ပေးကြပါ .. Save the Aged အဖွဲ့ဝင်မောင်နှမတွေနဲ့ ... Save the Aged ဆိုတဲ့ သူရယ် ........။




မိုးညချမ်း
13.7.2012 (4.30 p.m)

6 comments:

  1. လူမႈဖြံ႕ၿဖိဳးမႈနိမ့္က်တဲ့ပတ္၀န္းက်င္ကိုလည္း ထိေရာက္စြာ အက်ိဳးျပဳခ်င္တယ္လို႕ မထင္မွတ္ပဲ သူ႕ရည္ရြယ္ခ်က္ေလး----
    အဲဒီရည္ရြယ္ခ်က္ေလးကအရမ္းကုိေကာင္းတယ္ညီမေရ
    အမလဲ တတ္ႏုိင္သေလာက္လုပ္ေနတယ္
    အမက က်န္းမာေရးဖက္ကုိဦးစားေပးတယ္--ဥပမာ HIV - TB
    ႊအဲတာေတြကုိေစာင္႔ေရွာက္တဲ႔ေနရာေပါ႔ လုပ္အားေပးသက္သက္ပါပဲ လစာမရပါဘူး တခ်ဳိ႕ကေျပာတယ္ ဂ်ီေတာ္ႏြားလာေက်ာင္းေနတာတဲ႔
    ေျပာပါေစ--ညီမေလးရဲ့ လုပ္ရပ္ခံယူခ်က္ေတြ အရမ္းေကာင္းပါတယ္
    အျမဲလုပ္ေဆာင္ႏုိင္ပါေစလုိ႔လဲ ဆႏၵျပဳပါတယ္မုိးည ညီမေရ

    ReplyDelete
  2. ပို႔ေလးကို အားေပးသြားပါတယ္ ။

    ReplyDelete
  3. ကံႀကမၼာက တို႕ေတြကို ခဏခဏက်ီစယ္တယ္။ တေနေန႕ေတာ့ ၿပန္ဆံုရမွာပါ။ ညီမေလးေရ အားေပးသြားပါတယ္။

    ReplyDelete
  4. ဒီရင္ထဲမွာေတာ့.. တစ္ခုခုက်န္ခဲ့ပါရဲ႕.. မိုးညေရ..

    အးခ်မ္းတဲ့ မိုးညေတြလို ညီမေလးရဲ႕ ရင္ထဲမွာလည္း အစဥ္ထာ၀ရ ေအးခ်မ္းပါေစရွင္.. ။

    ReplyDelete
  5. ညီမေလးေရ ဆက္ႀကိဳးစားပါ။ေနာက္ထပ္ ဆုေတြလည္းရပါေစလို႕ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။

    ReplyDelete
  6. ေနာက္ထပ္လဲ ဆုေတြပိုင္ဆိုင္ပါေစညီမေလး

    ReplyDelete

တစ်ကယ်တော့ အိပ်မက်ဆိုတာ? အပိုင်း (၁)

  တိုးတိတ်တဲ့ခြေလှမ်း တဖြည်းဖြည်းနဲ့ ဝေးသွားခဲ့တာ နာရီဆိုတာမရှိ … စက္ကန့်ဆိုတာမရှိ သက်မဲ့ချစ်ခြင်းတရားတွေကို ဖမ်းဆုပ်ဖို့ မဝံ့ရဲမှတေ...